Skip to main content

با خودروهای تشریفاتی به استقبال میهمانان ویژه خود بروید


برای بسیاری از صاحبان مشاغل و مقامات داخلی پیش آمده است که مهمان ویژه خارجی داشته باشند که برای یک میزبانی عالی، نیاز به تدارک تشریفات داشته باشند. این تشریفات، از ترنسفر فرودگاه گرفته تا هتل، رستوران، محل برگزاری جلسات، بازدیدهای تفریحی و ... را شامل می شود. تمامی این موارد بسته به سلیقه و میزان بودجه در نظر گرفته شده، نیاز به یک برنامه ریزی از قبل دارند. رایج ترین روش استقبال از مهمانان ویژه، تدارک یک ترنسفر آبرومندانه است. با این کار از همان ابتدای سفر، یک ذهنیت خوب از مهمان نوازی خود برای مخاطب ایجاد می کنید. این روش برای ملاقات های مهم کاری، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید با اجاره یک خودروی سوپر لوکس با راننده، به استقبال مهمانان خود بروید. این تشریفات در فرودگاه نیز قابل اجرا می باشد. در صورتی که تعداد مهمانان شما بیشتر از 2نفر باشد، می توانید از اجاره ون و یا اجاره اتوبوس های تشریفاتی نیز استفاده کنید. شرکت های اجاره خودرو بسیاری وجود دارند که خدمات ترنسفر فرودگاه امام و فرودگاه مهرآباد با خودروهای تشریفاتی را ارائه می دهند.کارشناسان این مجموعه ها، در صورت نیاز مشاوره های حرفه ای در زمینه نحوه برگزاری تشریفات به شما می دهند. تامین امنیت و اسکورت مهمانان، انجام هماهنگی های لازم برای محل اقامت و محل برگزاری جلسات، اقدامات لازم برای پذیرایی از مهمانان، تکمیل تمامی برنامه ریزی های لازم جهت یک میزبانی آبرومندانه و به طور کلی هر چیزی که شما در این مراحل نیاز دارید را می توانید از شرکت های اجاره خودرو دریافت کنید.
اجاره خودروهای تشریفاتی با راننده در برگزاری اجلاس، همایش ها، کنفرانس ها و کنگره ها و ملاقات های مهم کاری کاربرد دارد. لازم به ذکر است رانندگانی که در این زمینه به کار گرفته می شوند، همگی آموزش دیده و حرفه ای، آراسته به یونیفرم تشریفاتی و مسلط به زبان انگلیسی می باشند. همچنین آموزش های لازم امنیتی، پزشکی و ... را دریافت کرده اند. شما می توانید با اطمینان خاطر به پذیرایی از مهمانان خود بپردازید.
اگر به دنبال اجاره خودرو ارزان هستید، می توانید از طریق جستجو در اینترنت، مناسب ترین قیمت در عین کیفیت بالای خدمت رسانی را استعلام بگیرید. توجه داشته باشید حتما به شرکت های معتبر مراجعه کنید. چرا که هر گونه خلل در طی برگزاری این تشریفات، می تواند حیثیت و پرستیژ کاری شما را در مقابل مهمانان زیر سوال ببرد.

Comments

Popular posts from this blog

تدارکات ماشین عروس

کمتر از دو ماه به آغاز ماه محرم الحرام مانده و خیلی ها در تکاپوی برگزاری جشن عروسی خود هستند. همه می دانند اگر دیر بجنبند، مجبور می شوند دو ماه محرم و صفر را منتظر وصال یار بمانند. این روزها بازار باغ ها و تالارهای عروسی خیلی داغ است و چون در فصل تابستان هستیم، اکثر خانواده ها باغ را برای مراسم عروسی به تالار ترجیح می دهند. برای پایتخت نشین ها بیشتر باغ های دنج برای عروسی در حومه تهران و کرج قرار دارند. هماهنگی های ماشین عروس هم دست کمی از تالار و باغ ندارد و باید از مدتی قبل برای آن وقت گذاشت. چیزی که این روز ها خیلی باب شده، اجاره ماشین های سوپر لوکس برای شب مراسم است. عروس و دامادها معمولا دوست دارند در آن شب هر چیزی را حداقل برای عکس هم که شده در لوکس ترین حالت ممکن تجربه کنند. حتی دیده شده زوج هایی که به دنبال تجمل زیاد نبوده اند هم مدل ماشین عروس برایشان مهم بوده است. با توجه به قیمت های نجومی خودرو، خرید خودروهای لاکچری برای هر کسی ممکن نیست. مخصوصا دامادهای سیاه بخت که به یک باره باید زیر بار خرید خانه و ماشین و خرج های عروسی و زندگی و ... بروند. از این رو، رقابت بین شرکت های

سفری به تهران

سفر به تهران می تواند خیلی هیجان انگیز باشد اگر همه شرایط بر وفق مراد باشد. تهران جاذبه های گردشگری زیادی برای ارضای روح ماجراجوی انسان ها دارد. از آثار تاریخی و سنتی گرفته تا جاذبه های مدرن تفریحی، همگی فقط نیازمند یک مورد است تا سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند و آن چیزی نیست جز یک برنامه ریزی دقیق برای سفر. تا زمانی که شما تک تک جزئیات سفرتان را برنامه ریزی نکرده باشید نمی توانید مدیریت کافی بر زمان داشته باشید و ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورید. گردشگران حرفه ای، همیشه در سفرهای خود برای همه جزئیات از غذاها، هتل، جاهایی که قصد دارند بازدید کنند و ترنسفر گرفته تا لوازمی که نیاز است همراه داشته باشند نیز یک برنامه ریزی از قبل دارند. آن ها معمولا خود را در قید و بند تورهای گردشگری اسیر نمی کنند و با وسیله شخصی و یا خدمات ترنسفر در اختیار، از مکان هایی که ایده آل سلیقه شخصی خودشان است بازدید می کنند. سفر با تور یک مشکل بزرگ دارد و آن هم تفاوت در سلیقه ها در شیوه ی مسافرت است. شما باید تابع جمعی باشید که ممکن است سلیقه شان خیلی با شما فرق کند. ممکن است شما علاقه مند به بازدید ا